Avagy mi is történik velem az erasmus félévem során

Drezdában is van net

Drezdában is van net

No mi van veled?

Bicikli, középkori vásár, Szász svájc, hazaút és miegymás

2017. május 29. - .Cs

Elég intenzív heteim voltak mostanság. Aminek kifelyezetten örülök. Kezdek rátalálni az itteni életem egyensúlyára. Sok új beszélgetés is volt, több emberrel megismerkedtem vagy szorosabbra fűztem velük a kapcsolatot.

Nehezen emlékezem vissza, hogy mi volt egy héttel ez előtt. Pláne kettővel. Pedig azhiszem onnan akarom kezdeni. Elég laza beosztással élem itten az életemet. Van elképzelésem arról, hogy mit szeretnék belerakni a hétbe, van 1-2 fix program meg pár amiről még nem döntöttem el, hogy akarom-e. Aztán majd napközben kiderül, hogy mi lesz velem. Megyek, nem megyek, hogy legyen.

img_2125.JPG

Így volt ez két héttel ezelőtt, hétfőn is. (Mostmár emlékszem,hogy akkor volt) Sok időm lett délután, ígyhát mit volt mit tenni, biciklire pattantam és eltekertem azokhoz az elhagyott gyárépületekhez, amiket már régóta meg akartam nézni. Hát közelről jóval nagyobbnak tűntek, mint a vonatról. Alaposan körbejártam őket, több bejutási lehetőség is van. Az egyik nagyon kitett, az csak éjjel látogatható. A másik pedig abba az épületbe visz, amiben épp egy ember dolgozott. Nem tudom, hogy ott lakik-e vagy munkás. Volt ott egy rakás lim-lom és csak őt láttam ott, de munkás ruhában és keszgyűben volt, fiatal ember. el kell menni este megnézni, hogy akkor ott van-e.

Minden esetre azért bemásztam a megtalálta ablakon, hogy legalább egy kicsit felmérjem a terepet. Érdekes módon nem volt teljesen elhagyott a hely. Volt ott 2-3 régi hűtő meg egyéb szemét. Van ahol még a linóleum is megvolt. Két szobát tudtam megnézni, onnan sötét folyosó vezetett hosszába tovább. Szóval van mit felfedezni. De a másik ember miatt nem mentem tovább. Meg lassan indulnom is kellett órára.

Annyi időm még volt, hogy apró kerülőt tegyek még a környéken. Úgytűnik ez a kevésbé jó környék Drezdában. Ezt is hallottam felőle. Komolyabb panelzsungel. Illetve ha kicsit arrébb megyünk találni 2-3 elhagyott, romos panelházat is. Az egyikbe talán be is lehetne menni. De nem volt időm arra, hogy közelebbről is megvizsgáljam.

Hazafele az Elba mentén tekertem. Ott nagyon érdekes látvány fogadott. Egy helyen rengeteg vadlúd, hattyú és kacsa tanyázott. Nem tudom, hogy ez egyszeri alkalom volt nekik, vagy rendszeresen ott laknak. De muszáj volt megállnom megcsodálni őket és csinálni pár fényképet. De ez után már intenzíven tekertem, hogy odaérjek órára. Végül csak azért késtem pár percet, mert muszáj volt kicsit bemenni a mosdóba rendbeszedni magam.

A következő nemes esemény (Azthiszem) a hétvégi középkori vásár volt. Ez közvetlen a kolink előtt, a parkban került megrendezésre. elég nagy reményeket fűztem hozzá, ahhoz képest nem volt olyan jó. Pár árus, lovagi harcok, ilyesmik. A koncerteken este furán dárkos fazonok vettek részt, de azért a szobámból jó volt a zene. Viszont nagyon érdekes volt péntek este a tűzevő. Nagon látványos mutatványokat mutatott be eszközeivel és természetesen hatalmas lángcsóvákat fújt.

Aztán szombaton nyugisabb napot tartottam. Takarítottam, főztem, rendezkedtem. Csináltam jóféle pörköltet. Nagyon jól sikerült. Este meg zsíros kenyeret ettem hagymával, szóval magyaros napot csaptam. Délután azért elmentem boulderezni két évfolyamtársammal, hogy legyen mozgás is aznapra.

Vasárnap irány Szász-svájc a környék legjobb helye. És a szemeszterbérletemmel ingyen, egy óra alatt ott vagyok! Négyen mentünk az évfolyamból. Nagyon szép helyeken jártunk. Az tuti, hogy ott még sokat fogok kirándulni. Mire visszaértünk elég rendesen elfáradtam.

A hét elején azt gondoltam, hogy ez után a hétvége után nyugis hetet tartok. Hát nem sikerült. Mint mondottam itt minden csak úgy alakul. Meglátjuk, hogy minek mi lesz a vége. Hétfőn éjfélig beszélgettem egy kolistársammal (Nagyon jó volt) Aztán még lángossal is megkínáltak, mert a többiek nem tudták megenni. Nem olyan volt mint az otthoni, de azért finom volt.

Kedd este pedig ESN buli volt. Habár az nem volt olyan jó, 2kor már ágyban is voltam. De azért mégsem az alváson volt a hangúly aznap este.

Szerdán ezek utn kihagytam az esti órámat, hogy legyen lehetőségem felkészülni a hazaútra. A napom nagyrésze annak különböző fázisaival telt. Aztán este irány a vonat és reggelre Hello Budapest a tajvaniak társaságában! Fotókat még nem kértem tőlük, szóval azok nincsenek. De annyi baj legyen.

Nagyon érvezték az ott létet. Péntek délután kaptak egy jó ebédet nálunk, hát Édesanyám fősztjét azóta emlegetik. Meg büszkén mesélte az egyikük, hogy úgy rákapott a mákra, hogy legutóbb mák fagyit evett. Mondjuk jól tette, mert az is elég nagy különlegesség.

Péntek este Belfeszt, megtanítottuk őket fröccsöt inni. No azt is emlegetik. Bár ez mondjuk egy olyan dolog amit itt is egész könnyen el tudunk készíteni, szóval lehet hogy lesz folytatása. Ők mindenesetre szombaton inkább egy nyugis napot tartottak. Én akkor családdal ünnepeltem, szóval nem találkoztunk. Aztán vasárnap este vissza ide.

Meglepő módon nem is vagyok olyan fáradt. Időnként bebágyadok, de a biciklizés sokat segít. Az idő itt is rettentően jó. A napon nem is lehet sokáig meglenni. de árnyékban, a függőágyamban ücsörögve nagyon élvezem. Reméljük sokáig így marad.

A hétből csak annyit látok, hogy szerda délután megyek a VW gyármúzeumba. Meg persze suli. Szóval ki tudja még mit hoz a holnap.

 

Kapcsolódó galéria: https://vannetgallery.pixieset.com/csakegykisidtlts/

A bejegyzés trackback címe:

https://vannet.blog.hu/api/trackback/id/tr7212549053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása